2L: Tygrysia twarz Hutnika Kraków
W najbliższy weekend, spotkaniem w Katowicach z tamtejszym GKS, swoje zmagania w II Lidze wznowi drużyna Hutnika Kraków. Na kilka dni przed pierwszym, wiosennym gwizdkiem, w poniedziałek o godzinie 19:50, klub zaprezentował nowe koszulki meczowe. O wzorze T-shirtów zadecydowali kibice, ich wybór padł na model Tiger II przygotowany przez partnera technicznego firmę Joma.
- W dużej mierze nasi kibice kierowali się zapewne wyglądem koszulek, w których zagrają zawodnicy Hutnika - mówi Artur Trębacz, prezes Hutnika Kraków. - Jednak doskonale wiemy, że nic nie dzieje się przypadkiem. Wybór trykotów o nazwie Tiger II doskonale oddaje charakter naszej drużyny. W końcu w wielu kulturach tygrysy uznawane są za symbol siły. Dlatego mam nadzieję, że wzór i nazwa tych strojów w idealny sposób będą oddawać charakter Hutnika na wiosnę - dodaje.
Koszulki natychmiast trafiły również do sprzedaży w sklepie internetowym. Temu wydarzeniu towarzyszy dodatkowa akcja. - Z każdej sprzedanej koszulki poprzez sklep internetowy, 10 zł trafi do fundacji ratującej populację tygrysów na świecie - wyjaśnia Marcin Kądziołka, specjalista ds. marketingu i PR Hutnika. - Ludzie bardzo lubią pożyczać od tygrysów ich nazwę czy piękne kolory. Na co dzień w wielu miejscach możemy zetknąć się z produktami wykorzystującymi w nazwie lub wyglądzie coś "tygrysiego". Z naszej strony chcemy nie tylko brać, ale również dawać. Dlatego właśnie postanowiliśmy wesprzeć ratowanie populacji tygrysów na świecie. Mam nadzieję, że inni pójdą za naszym przykładem - dodaje.
Koszulki zakupić można poprzez sklep internetowy Hutnika. Całej akcji towarzyszy specjalnie przygotowany teledysk, za który odpowiada Dominik Patoła oraz sesja zdjęciowa autorstwa Marcina Kądziołki. Scenografię pomogła przygotować Dorota Rusiniak, a o charakteryzację zawodników zadbała Mary Sophie.
Źródło i fot. www.nh2010.pl